About Me

My photo
KK, Sabah, Malaysia
Simple guy with passion to life and interest My life is here and there

Monday, July 19, 2010

I like it~

我站着我坐着我走着我
盼望着,心早已经飞了.
我知道我想着有一个快
乐的我就在什么地方.
在快速生活找到一些从容,
在复杂世界有一点天真.
我喜欢这样的感觉,
我只想要简单的快乐,
希望和你一起拥有轻轻松松的
享受,常常欢笑,做个好朋友.
我看着没表情走在那大
街的人他们在想什么,
灿烂的阳光下解放了心
中的我这一刻放轻松.
在快速生活找到一些从容,
在复杂世界有一点天真.
我喜欢这样的感觉,
我只想要简单的快乐,
希望和你一起拥有轻轻松松的享受.
我喜欢开心的感觉,
给好心情留一个角落,
想想过去想想未来,回到最初的
感动,常常欢笑,我的老朋友.


I like the feeling in this song...relaxing~


and what I really want to convey is ...I just like it~
Want to have a great feeling...
want to have a nice one to talk to, but no one can be my ears...
I just want to have a heart with me....^^

No comments: