About Me

My photo
KK, Sabah, Malaysia
Simple guy with passion to life and interest My life is here and there

Thursday, September 15, 2011

你的微笑胜过一切

不懂怎么形容,微笑就是一个很有力量的武器。
它带给每个人欢乐,也让心情不愉快的人也慢慢转好。
你就是那么有那种魅力,让四周的人都开开心心。
不是夸大其词,是真的~
因为我也被这些微笑感染了..

4 comments:

YOGHURT said...

wow ~!
我聞到“曖昧” 所以我過來了 :P
有什麼感情問題歡迎來找我 !

btw 那個猩猩真的太搞笑鳥!

Steven Gerrard said...

我所说的就是我所看到的猩猩咯...haha....暧昧个屁啊~

shin said...

Ah Lai~
i think u know wht i posted in ZY status right?
same phrase for u~~ ^^

good luck!

Steven Gerrard said...

shin~ LOL...thanks first if it is true..but no unfortunately..ahahha