About Me

My photo
KK, Sabah, Malaysia
Simple guy with passion to life and interest My life is here and there

Thursday, February 18, 2010

我想要好好地反省....

我不懂这个决定对不对....

而且,我的观点是我们彼此的距离越来越疏远了...
每当我想聊天,我都会设个办法来约....来拉近彼此...
好像没想到,越来越更疏远了...


忙的时候,我就不打扰...

那天,听了他跟我分析的我...他说我太过替别人着想了...
为了不让人家烦,而选择自己烦....
我也这么觉得...

所以说,人最失败莫大于不敢面对事实...可能我就是那个吧...
我很想的,只不过,timing真的要准....


昨晚,我梦见我和.在一起,我很高兴,梦得很甜...但是,梦里的,每次都不准...
我.... 实在是笨....
现在的我可以用笨来形容了....

笨到我自己也不能接受....
我想要好好地反省....

2 comments:

Isaac said...

All the best !!!

Isaac said...

By the way, you are not stupid. As a matter of fact, it's quite the opposite.

You just do not have the gut to face the reality. And you have a major issue with accepting the truth. What gone is gone. You can't unring the bell.