About Me

My photo
KK, Sabah, Malaysia
Simple guy with passion to life and interest My life is here and there

Friday, March 13, 2009

好朋友走了;老朋友回来了!!!

最近, 心里总是有点不对劲。。。。

那天,我和一班朋友到Jurong East Super Bowl Centre 玩保龄球,基本上,我可说已经和保龄球脱节了蛮久。。。

打到。。。。烂到一个程度,彦欣还比我好很多,其他人也是一样。

但打到第3局时,我才正式发挥弧形球的本领,好久不见了,老友。。。。。。。

不过,第三局纯粹只是让我们玩玩而已,比赛已经结束了。。。。-.=""


好高兴哦,可以看到老朋友回到我的手,就这样。。。。

听说现在是春天了,我看Ah Chang 的部落格,我真的很想到英国走一趟....

风景真的很美,我希望能够到那边去玩玩,顺便看一场球赛.....

好了,老朋友回来了,但是昨天打羽毛球的状态真是令人不敢相信,我的技术真的掉到!!!!!!!
好朋友走了,老朋友回来了----》等于没有变到.....
好朋友啊,快回来吧....
没有你,我会很失败的啊.....

1 comment:

Isaac said...

No worries. Can fly there on Qatar Airways with a brief stop in Doha for ONLY SGD1087 or RM2608 all the way from Changi !!! YES, THAT'S FOR REAL !!! Tax and surcharge all included !!! Which is super cheap !!! Forget about Air Asia Express. Flying AK short haul is a pain in the ass. Imagine flying them nonstop for 13 hours, that's a torture !!!

You can go there for just one day then back 24 hours later. You can always sleep on the plane or during transit in Doha. Then when you come back here later this year you can tell everybody that you've been to London. Hahaha ...